Ημερομηνία:19-07-2006
ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ Υ.Δ.Τ. & ΑΠΣ Ε.Υ.Π.Σ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΕΝΩΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΝΗΣΟΥ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ 506/1999 ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΡΟΔΟΥ
Μέλος της Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ. ΕΔΡΑ ΡΟΔΟΣ
Διεύθυνση: Εθ. Δωδεκανησίων 44 Τηλ: 22410-23334 / 23333____________________________
Τηλ. Προέδρου 6973357822                                             
Τηλ. Γεν. Γραμματέα 6972842206                          
                                                                          ΠΡΟΣ:  Τον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος 
  Αριθμ. Πρώτ. 31                                                         Αντιστράτηγο κ. Ανδρέα Κόη.
                                                      ΚΟΙΝ:   1)Υπουργό Δημόσιας Τάξης κ. Βύρωνα Πολύδωρα
                                                                   2) Υπουργό μεταφορών και επικοινωνιών κ. Λιάπη
                                                                   3) Πολιτικά Κόμματα και Βουλευτές Νομού Δωδεκανήσου
                                                                   4) Υπουργό Αιγαίου κ. Αριστοτέλη Παυλίδη
                                                                   5)Νομάρχη Δωδεκανήσου και Τοπική Αυτοδιοίκηση Νομού
                                                                   6) Αερολιμενάρχη Α/Δ Ρόδου και Α/Δ Κω
                                                                   7) Π.Σ.Ε.Α
                                                                   8) Δ/τηΠ.Δ.Π.Υ Νοτίου Αιγαίου
                                                                   9)Διοικητές ΠΎ Νομού
Ρόδος 12/05/2006                               10) Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ 
                                                                 11) Πρωτοβάθμιες Ενώσεις Πυρ/κού Σώματος
                                                                 12)Π.Υ και Π/Κ Ν. Δωδεκανήσου (πίν. Ανακοινώσεων)
ΘΕΜΑ: «Έλλειψη προσωπικού και προβλήματα προσωπικού»
Αρχηγέ, Ως Υπάλληλοι του Πυροσβεστικού Σώματος, εργαζόμενοι για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών και την προστασία των πολιτών από αυτές, βιώνουμε καθημερινά πλέον την τεράστια έλλειψη προσωπικού στις Υπηρεσίες του Νομού μας και ανησυχούμε σοβαρά για τις δυνατότητες των Υπηρεσιών μας λόγω αυτής της έλλειψης, να επέμβουν αποτελεσματικά και να ανταποκριθούν άμεσα σε σοβαρά συμβάντα,
Το πρόβλημα δεν προέκυψε τώρα, είναι παλαιότερο και το γνωρίζετε καλύτερα από εμάς. Είναι γνωστό ότι η έλλειψη προσωπικού πλησιάζει το 30% της συνολικής δύναμης του Σώματος και έχει σοβαρές επιπτώσεις στις Υπηρεσίες της περιοχής μας.
Η Ένωση μας πέρυσι προέβαλλε αγωνιωδώς το Αίτημα της πλήρωσης των κενών οργανικών θέσεων των Υπηρεσιών του Νομού στην πολιτική και φυσική μας Ηγεσία. Η απάντηση που μας δόθηκε από την Πολιτική Ηγεσία ήταν ότι σε περίπτωση μεγάλων και εκτεταμένων συμβάντων θα υπάρξουν ενισχύσεις από όμορες Υπηρεσίες. Ποιες όμως όμορες Υπηρεσίες;
Τα Δωδεκάνησα δεν είναι Αττική ή άλλη Υπηρεσία στην Ηπειρωτική Χώρα ώστε να σπεύδουν οδικώς οχήματα παντός είδους, επανδρωμένα με προσωπικό που μέσα σε μισή - μία ώρανα έχουν κατακλύσει την περιοχή του Συμβάντος.
Ενισχύσεις βαρέων οχημάτων στην Δωδεκάνησο έρχονται με το πλοίο για ενίσχυση σε αστικό συμβάν και η ΕΜΑΚ χρειάζεται κάποιες ώρες, άρα η άμεση επέμβαση στην αρχή του συμβάντος με ισχυρές δυνάμεις, δεν ισχύει για τη Δωδεκάνησο.
Παρακάτω περιγράφουμε την κατάσταση που επικρατεί:
1-.Π.ΥΡΟΔΟΥ, Π.ΥΚΩ,
Οι βάρδιες πριν την ανάληψη των δασών από το Πυροσβεστικό Σώμα ήταν 10 Άτομα στην Π.Υ Ρόδου, σήμερα η βάρδια στην Π.Υ Ρόδου έχει 5 άτομα!! Και η Π.Υ Κω 3!!! Σημειωτέον ότιτότευπήρχεκαιηΔασικήΥπηρεσία. Άρα η 1η έξοδος επεμβαίνει με τον Αξιωματικό και έναν πυροσβέστη και το δεύτερο όχημα μόνο με τον οδηγό του, αφήνοντας την Υπηρεσία ΑΔΕΙΑ!!! ώστε αν υπάρξει την στιγμή αυτή έναρξη δευτέρου συμβάντος τότε ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ για να το αντιμετωπίσει. Όσο για την Π.Υ Κω δεν υπάρχει η δυνατότητα εξόδου από το Σταθμό 2ου οχήματος!! Και το ένα που θα παρέμβει θα έχει μόνο ΕΝΑΝ πυροσβέστη.
Το Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα επέμβασης σε μεγάλο αστικό συμβάν, στην περιοχή της Ρόδου ή της Κω με τον ΕΝΑΝ Πυροσβέστη να κάνει διάσωση πολλών ατόμων και ταυτόχρονα κατάσβεση, είναι γνωστό: Τραγωδία.! ας θυμηθούμε το «ΟΣΚΑΡ» με τους 32 νεκρούς, και ας αναλογιστούμε τι μπορεί να κάνει ένας πυροσβέστης σε συμβάν σε πολυώροφο κτήριο η σε κέντρο διασκέδασης στην Ρόδο ή την Κω και ποιες επιπτώσεις θα έχει στον τουρισμό της περιοχής μια τέτοια εξέλιξη.
Επίσης παρά την μείωση του προσωπικού προστίθενται επιπλέον Υπηρεσίες που εφαρμόστηκαν το 2001 όταν ακόμη υπήρχε η σχετική Δύναμη με αποτέλεσμα η κατάσταση να δυσχεραίνει δραματικά, συγκεκριμένα: Α) Διατίθεται από την ήδη ελλειμματική δύναμη ένας Πυροσβέστης για να συμμετέχει στο εποχούμενο περίπολο του Στρατού, και πέραν της δραματικής μείωσης της βάρδιας σε 4 (3+1)άτομα όπου ένας Πυροσβέστης επιπλέον θεωρείται απόλυτα αναγκαίος, ο συνάδελφος δεν προσφέρει κανένα έργο και ούτε εκπληρώνει το σκοπό της συμμετοχής του στο σχετικό περίπολο, διότι κάθεται μέσα στην καρότσα σκεπασμένη με μουσαμά σε ημιφορτηγό (καναδέζα) χωρίς να έχει τη δυνατότητα παρατήρησης, και διακινδυνεύει σε περίπτωση ατυχήματος διότι δεν υπάρχει η ανάλογη προστασία, (ζώνες ασφαλείας, μεταλλική οροφή) και το κυριότερο, είναι ότι μεταφέρεται από όχημα ξένης Υπηρεσίας. Επίσης δεν έχει διευκρινιστεί ποια η ευθύνη του οδηγού και του επικεφαλής που είναι στρατιωτικοί και ποια η ασφάλιση του Συναδέλφου σε περίπτωση ατυχήματος. Επίσης η ΕΛ.ΑΣ δεν συμμετέχει σε αυτό επικαλούμενη έλλειψη δύναμης.
 
 
 
 
2
Β) Διατίθεται επίσης Πυροσβεστικό όχημα στην είσοδο του δάσους της φιλέρημου με δύο (2) Πυροσβέστες από την βάρδια των 5 ατόμων της ΠΎ Ρόδου σε απόσταση 9 χιλιομέτρων από την Ρόδο από τις 22:00' έως τις 07:30 το πρωί, αφήνοντας την πόλη της Ρόδου με την πληθώρα των τουριστών, τα κέντρα διασκέδασης και τα ξενοδοχεία γεμάτα κλπ στην προστασία ενός οχήματος με 2-3 Πυροσβέστες.
Στις παραπάνω (Α) και (Β) περιπτώσεις η Διοίκηση της Π.Υ Ρόδου ικανοποίησε τα αιτήματα μας δίνοντας τις πρέπουσες λύσεις που μέχρι στιγμής μας ικανοποιούν. Εμείς ζητάμε να στηριχθούν αυτές οι αποφάσεις της Διοίκησης και να μην αλλάξουν.
ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΛΙΝΔΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΛΛΩΝΑ
Τα Κλιμάκια αυτά έχουν «αποψιλωθεί» σταδιακά από προσωπικό όπου μετά δυσκολίας βγαίνει η βάρδια 2 ατόμων για να προστατέψουν την καρδιά των εναπομεινάντων δασών της Ρόδου που είναι ζωτικής σημασίας για το νησί.
Στο κλιμάκιο δε της Λίνδου συμβαίνει το εξής: ο Αξιωματικός Υπηρεσίας και ο ένας μόνιμος Πυροσβέστης από το πρωί στις 08:00 έως τις 22:00 φεύγουν από το Κλιμάκιο μεταβαίνοντες 10 χιλιόμετρα με το όχημα της εξόδου στην περιοχή Πυλώνα παραμένοντες μέσα στο ποδοσφαιρικό γήπεδο ολημερίς κάτω από άθλιες συνθήκες για να είναι προφανώς κοντά στον δημόσιο δρόμο προς Γενάδι και για τα ξενοδοχεία της περιοχής, με αποτέλεσμα το κλιμάκιο να καταργείται!! και να εκλείπει ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε που είναι η άμεση επέμβαση στο δάσος της περιοχής από το ΜΟΝΙΜΟ προσωπικό και στο Κλιμάκιο παραμένουν οι εποχιακοί Πυροσβέστες για να απαντούν στο τηλέφωνο.!!
Με τη λογική αυτή η Π.Υ Ρόδου θα έπρεπε να στέλνει τα οχήματα της στις περιοχές συγκέντρωσης ξενοδοχειακών μονάδων και αν συγκριθούν τα μεγέθη τότε πρέπει όλα τα οχήματα να είναι στο φαληράκι και στην Ιξιά Ρόδου το δε υπόλοιπο νησί να μένει απροστάτευτο. Η λογική αυτή δεν μας βρίσκει σύμφωνους. Οι Υπηρεσίες έχουν τις έδρες τους και από εκεί αναχωρούν για τα συμβάντα. Ανάγκες υπάρχουν παντού, δεν είναι δυνατόν η Πυροσβεστική Υπηρεσία να λειτουργεί αποκλειστικά για κάποιους γιατί τότε θα απαιτήσουν όλοι ανάλογη μεταχείριση κάτι που δεν είναι δυνατό να γίνει.
Το ζήτημα αυτό λύθηκε μετά την συνάντηση μας με την Διοίκηση της Π.Υ Ρόδου και στο ζήτημα αυτό ζητάμε την στήριξη της απόφασης της Διοίκησης.
Το Κλιμάκιο Απόλλωνα επίσης αποτελεί την κύρια αποτρεπτική Δύναμη προστασίας των δασών της βόρειας και δυτικής πλευράς του νησιού σε σημείο στρατηγικής σημασίας για την Πυρασφάλεια του Νησιού που η ενίσχυση του με προσωπικό είναι ζωτικής σημασίας. Στο κλιμάκιο αυτό έχουν απομείνει 7 άτομα από τα 13 που φαίνονται υπηρετούντα και το κλιμάκιο αυτό στέλνει το μοναδικό Πυροσβέστη που έχει βάρδια στο εποχούμενο περίπολο του Στρατού!!. Με την υπάρχουσα δύναμη το κλιμάκιο δεν μπορεί να λειτουργήσει και να διαθέσει 2 άτομα βάρδια αν δοθούν έστω και στο ελάχιστο ποσοστό, οι προβλεπόμενες άδειες και το ΝΟΜΙΜΟ ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ που δικαιούται το προσωπικό. Υπάρχει πρόβλεψη κατάργησης του πενθημέρου και των αδειών του προσωπικού?.
ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΚΑΡΠΑΘΟΥ
Έχουμε κατ' επανάληψη ζητήσει το Κλιμάκιο Καρπάθου να γίνει Σταθμός Δ' Τάξης για τους εξής λόγους. 1.- Να μην ταλαιπωρούνται οι κάτοικοι της Καρπάθου να έρχονται στη Ρόδο για «ένα χαρτί» της Πυροσβεστικής, για μία Αίτηση πυρασφαλείας και μία βεβαίωση που τους αναγκάζει να παραμένουν στη Ρόδο για μέρες.
2.    Να αποκτήσει αυτάρκεια το νησί σε Πυροσβεστική κάλυψη και να μην είναι εξαρτημένο από την αποστολή βοήθειας
που πολλές φορές δεν μπορεί να πλησιάσει το νησί λόγω καιρικών συνθηκών.
3.    Να ενισχύεται το Π/Κ Καρπάθου τους θερινούς μήνες από το πεζοπόρο της ΕΜΑΚ, καθότι η μεταφορά προσωπικού
αποδυναμώνει δραματικά την Π.Υ Ρόδου και δεν υπάρχει δυνατότητα αναπλήρωσης του, ο δε χρόνος μετάβασης
από
Ρόδο πλησιάζει αυτόν της Αθήνας από όπου η αποστολή μίας ομάδας πεζοπόρου δεν μειώνει τη δύναμη της ενώ η
Ρόδος
δεν έχει αυτήν την πολυτέλεια.
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΚΩ
Εδώ είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα αδιαφορίας, εγκατάλειψης, και απαξίωσης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ως του κύριου φορέα επέμβασης για διάσωση εκατοντάδων ατόμων σε αεροπορικό συμβάν στο ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ της Χώρας μας, συγκεκριμένα:
Σύμφωνα με τους Διεθνείς κανονισμούς (ΙCΑΟ) η βάρδια επέμβασης σε αεροπορικό συμβάν σε αεροδρόμια δυναμικότητας όπως της Ρόδου πρέπει να είναι το λιγότερο 15 άτομα. Σήμερα η βάρδια του Σταθμού του Αεροδρομίου της Ρόδου είναι 5 (ΠΕΝΤΕ) Άτομα δηλαδή 4 + 1 τηλεφωνητής. Τέσσερα άτομα σημαίνει 3 οδηγοί και ο ΕΝΑΣ μάχιμος που είναι ο Αξιωματικός Υπηρεσίας. ΕΝΑΣ για να κάνει διάσωση 200 - 300 εγκλωβισμένων ατόμων σε Αεροσκάφος που μετά από 2 λεπτά η θερμοκρασία εντός της Ατράκτου θα ξεπερνά τους 500 βαθμούς Κελσίου!!! και ο νοών νοείτω.
Παρά την έλλειψη προσωπικού, η γενικότερη κατάσταση που επικρατεί εκεί με ευθύνη των εκάστοτε αρχών του Αεροδρομίου είναι απαράδεκτη όσον αφορά τις συνθήκες διαμονής, υγιεινής και ασφάλειας, με το πυροσβεστικό προσωπικό να διαβιεί μέσα σε αυτοσχέδια «παραπήγματα» στη ρεμίζα των οχημάτων που έχουν κατασκευάσει μόνοι τους οι Πυροσβέστες, χωρίς θέρμανση, με τα διάφορα υλικά, καρέκλες, τραπέζια, τηλεόραση κλπ να είναι αγορασμένα από δικά τους χρήματα, με τα κτήρια να μπάζουν νερά στην πρώτη βροχή το χειμώνα και το καλοκαίρι τα ποντίκια και τα φίδια να περνούν μέσα από τα πόδια τους.
Εκπαίδευση στα αεροσκάφη δεν υπάρχει, αυτή που γίνεται είναι η προβλεπόμενη από την Υπηρεσία μας καθημερινά. Ασκήσεις σε πραγματικό χρόνο δεν υπάρχουν για να εξοικειωθεί το προσωπικό και η προσπάθεια της Υπηρεσίας να κάνει έστω ότι μπορεί, δεν φτάνει, γιατί εξαρτόμαστε από τις υπηρεσίες του αεροδρομίου.
 
Παραλάβαμε στολές χημικής προστασίας από την Υ.Π.Α που δεν έχουν μπότες, σωλήνες εκροής Αγγλικού τύπου που δεν ταιριάζουν στα οχήματα και παρά την ενημέρωση των αρχών του Αεροδρομίου από την Υπηρεσία μας για την ακαταλληλότητα τους δεν έχει γίνει τίποτα.
Αυτή είναι η εικόνα του δεύτερου σε δυναμικότητα αεροδρομίου της χώρας, με πάνω από 200 πτήσεις ημερησίως στο 6μηνο Μάιος-Οκτώβριος, και διακίνηση δεκάδων χιλιάδων ατόμων καθημερινά. Θα επανέλθουμε με λεπτομερή αναφορά μας για το ζήτημα του Α/Δ Ρόδου.
Τα ίδια ισχύουν και στο Αεροδρόμιο της Κω όσον αφορά την έλλειψη προσωπικού, όπου οι βάρδιες αποτελούνται από 5-6 Άτομα που σημαίνει και εδώ αδυναμία επιτυχούς επέμβασης και διάσωσης σε περίπτωση συμβάντος, όπως επίσης τα ίδια ισχύουν όσον αφορά την εκπαίδευση πάνω στα Αεροσκάφη και ασκήσεις σε πραγματικό χρόνο σε πεδίο ασκήσεων, η δε παροχή μέσων και υλικών είναι στα ίδια επίπεδα με το Αεροδρόμιο της Ρόδου. Το κτήριο μετά από πολύχρονη προσωπική εργασία των Πυροσβεστών έχει υποφερτές συνθήκες διαβίωσης, υπάρχει όμως πρόβλημα στην στατικότητα του διότι ο φέρων οργανισμός έχει υποστεί διάβρωση με τα σίδερα του σκελετού του κτηρίου να είναι εμφανή και η διάβρωση ορατή με αποτέλεσμα, όπως μας είπαν οι συνάδελφοι, να κινδυνεύουν να καταπλακωθούν στην παραμικρή σεισμική δόνηση και η περιοχή είναι σεισμογενής όπως γνωρίζουμε.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΎ ΚΩ
Στην περιοδεία που πραγματοποιήσαμε στις Υπηρεσίες της Π.Υ Κω, στις 11/05/2006, διαπιστώσαμε την τραγική εγκατάλειψη του προσωπικού που εργάζεται σε συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα, χωρίς πενθήμερο, χωρίς κανονικές άδειες, μακριά από τα σπίτια τους, σε απελπιστική κατάσταση, βιώνουν διπλά την πολιτική της ανυπαρξίας προσλήψεων διότι από την μια δεν μπορούν να πάρουν τα ρεπό τους και να πάνε έστω για λίγες ημέρες σπίτια τους και από την άλλη η ανυπαρξία προσλήψεων τους θέτει σε άτυπη «εξορία» απαγορεύοντας τους την πολυπόθητη μετάθεση και υποχρεώνοντας τους να ζουν χωρίς το δικαίωμα της άδειας και του ρεπό.
Αυτή είναι η αναδιάρθρωση του Πυροσβεστικού σώματος που εξαγγέλλεται: Η επιστροφή των εργασιακών σχέσεων στην 10ετία του 1970 για να καλυφθούν τα τεράστια οργανικά κενά. Το προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος δεν θα πληρώσει με την κατάργηση των εργασιακών του δικαιωμάτων την εδώ και 6 χρόνια απουσία προσλήψεων για τα Δωδεκάνησα, υποχρεωμένο να εργάζεται ζώντας σε καθεστώς «γαλέρας» περιμένοντας μάταια μετάθεση.
Αρχηγέ, Ζητάμε την άμεση παρέμβαση σας με έκδοση σχετικής διαταγής για την απρόσκοπτη εφαρμογή του πενθημέρου και την κανονική χορήγηση των αδειών ιδιαιτέρως στην Π.Υ Κω όπου το πρόβλημα είναι έντονο και στην Π.Υ Α/Δ Κω λιγότερο. Η δικαιολογία για «ανάγκες της Υπηρεσίας» δεν υπάρχει σε καμία νομοθεσία και σε καμία απόφαση σχετική με το πενθήμερο και τις κανονικές άδειες. Σε περίπτωση συνέχισης της κατάστασης η Ένωση μας θα εφαρμόσει τις αποφάσεις των Γενικών της Συνελεύσεων και του 2ου Συνεδρίου της Ομοσπονδίας για προσφυγή στην Δικαιοσύνη κάτι που απευχόμαστε.
Αρχηγέ, αυτά είναι γενικά τα προβλήματα μας που απαιτούν λύσεις και μάλιστα άμεσες. Παραθέτουμε κατωτέρω επιγραμματικά τα αιτήματα μας.
1. Ένταξη του Νομού Δωδεκανήσου στο πρόγραμμα προσλήψεων νέων Πυροσβεστών, τα Δωδεκάνησα χρειάζονται
επειγόντως να αποκτήσουν αυτάρκεια σε Πυροσβεστικές Δυνάμεις, να γίνει προσθήκη στον σχετικό διαγωνισμό για
την
κάλυψη των κενών θέσεων της Δωδεκανήσου.
2.Κατάργηση των εποχούμενων περιπόλων με το Στρατό, το περίπολο να γίνεται μόνο από το Στρατό και να ειδοποιείται η
Υπηρεσία αν υπάρχει πρόβλημα. Δεν χρειάζεται ο Πυροσβέστης αφού η ΕΛ.ΑΣ δεν συμμετέχει και υπάρχει
τεράστια
έλλειψη προσωπικού.
3.Κατάργηση του περιπολικού με μόνιμο προσωπικό από το π/κ Λίνδου στον δρόμο προς Πυλώνα και φύλαξη της περιοχής
από το εποχικό προσωπικό που προσλαμβάνεται για το σκοπό αυτό.
4.Αυστηρή τήρηση του πενθημέρου του προσωπικού με σύσταση προς τις Διοικήσεις για την εφαρμογή του.
5.Άμεση εξεύρεση χώρου στα νέα κτήρια του Αεροδρομίου Ρόδου για την μεταστέγαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Διαφορετικά να γίνει μελέτη της στατικότητας του κτηρίου από μηχανικούς, να κατασκευαστεί κουζίνα τουαλέτες
και
μπάνια, χώροι διαμονής, κεντρική θέρμανση, ανακατασκευή της ηλεκτρικής εγκατάστασης, μόνωση του κτηρίου,
αγορά
ειδών οικοσκευής, (τραπέζια, καρέκλες. Ηλ. Κουζίνα, ντουλάπια, κ,λ ,π).
6.  Να γίνει μελέτη για την στήριξη του κτηρίου της Π.Υ Α/Δ Κω και να γίνουν άμεσα οι απαραίτητες εργασίες ενίσχυσης και
συντήρησης ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος κατάρρευσης.
7. Αναβάθμιση του Σταθμού του Αεροδρομίου Ρόδου σε Σταθμό Α' Τάξης, οι σημερινές ανάγκες πυρασφαλείας του Α/Δ
Ρόδου δεν είναι ίδιες με αυτές του 1970.
8. Αναβάθμιση του Π/Κ Καρπάθου σε Σταθμό Δ' Τάξης.
Προς το παρόν δεν δημοσιοποιούμε τα αιτήυατά υας αναμένοντας την απάντηση σας καθώς και αυτές των συναρμόδιων



               Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                                Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
                Τσουράπης Παναγιώτης                                                     Τσάκωνας Χρήστος
                                
 


Δείτε όλες τις Ανακοινώσεις Αγωνιστικών Παρατάξεων και Ενώσεων σε Αγωνιστική Κατέυθυνση